Biznes pod obcym szyldem
Własny biznes można prowadzić także pod obcą marką. Jeśli chcemy skorzystać z wiedzy i doświadczenia rynkowego innych podmiotów gospodarczych możemy wejść z nimi w kooperację w postaci tzw. franchisingu. Właściciel marki, za odpowiednią opłatą, dostarcza nam wiedzę, technologie, źródła zaopatrzenia i wzorce postępowania rynkowego.
W wielu przypadkach taka kooperacja może nam się opłacać ponieważ korzystamy z gotowych wzorców i doświadczeń. Jeśli sami odnieśliśmy sukces rynkowy, franchising może być także dla nas sposobem na powiększanie rynków zbytu i dochodów.
Czym jest franchising i jak go prowadzić o tym dowiesz się z kolejnego odcinka audycji Biznesowy Patrol.
Weź udział w naszym konkursie odpowiadając poprzez system komentarzy na pytanie zawarte w audycji:
Jakie są korzyści z prowadzenia biznesu pod obcym szyldem?