Film z Aquasfery obejrzało 25 milionom widzów
„Olsztyn nie wykorzystał olbrzymiej okazji na promowanie się na świecie” – uważają specjaliści od marketingu po tym, jak film nakręcony w Aquasferze obejrzało na Facebooku ponad 25 milionów osób.
Niestety podczas rozegranych niecałe 2 tygodnie temu zawodów smoczych łodzi, nie widać było żadnej reklamy miasta – gospodarza imprezy. – To duże przeoczenie – uważa Krzysztof Mikunda – specjalista ds. reklamy i marketingu, który podkreśla, że nawet jeśli 1 procent oglądających zainteresowałby się miejscem rozgrywania imprezy, to moglibyśmy mieć hit promocyjny.
Prezydent Olsztyna – Piotr Grzymowicz niewykorzystaniem tak dużej szansy na promocję – delikatnie mówiąc – nie jest zachwycony i zapowiada rozmowę z administratorami olsztyńskich obiektów sportowych.
O fenomenie filmu pisali m.in. dziennikarze londyńskiego The Telegraph. (mswin/as)
Posłuchaj relacji Macieja Świniarskiego: