BIP

BIP Biuletyn Informacji Publicznej

XXIV-38/05/09 – BZP nr 186155 – 2009 z 23.10.2009

Ogłoszenie o zamówieniu na remont pomieszczeń

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Olsztynie "RADIO OLSZTYN" SA , ul. Radiowa 24, 10-206 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5267586, 5264434 w. 130, faks (089) 5267586.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.ro.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: radiofonia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont węzłów sanitarnych oraz pomieszczenia palarni tytoniu w następującym zakresie (główne elementy): -zmiana usytuowania ścianek działowych, -likwidacja murowanych kominów wentylacji grawitacyjnej, -wymiana posadzek ceramicznych, -wymiana ceramicznych okładzin ściennych, -wymiana okładzin sufitów, -wymiana drzwi, -wymiana urządzeń i armatury sanitarnej, -wymiana instalacji wod.-kan., -wymiana instalacji elektrycznych, -wymiana instalacji c.o., -wymiana instalacji wentylacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym do SIWZ projekcie architektoniczno-budowlanym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:
Ustala się wadium w wysokości 3000 (trzy tysiące) zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (art. 22 ust. 1 pzp): 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Uwaga: Warunkiem koniecznym uznania niniejszego warunku za spełniony jest zrealizowanie przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień, w których wartość robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania (bez podatku od towarów i usług) wynosi co najmniej 100 tys.zł; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.1.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zamawiający uzna, że spełniają oni warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp, jeżeli spełniają je łącznie. Natomiast warunek, o którym mowa w art.22 ust. 1 pkt 4 pzp musi być spełniony przez każdego z wykonawców. 2.2.Od wykonawców, którzy dla spełnienia warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy będą korzystali z udostępnionego przez inne podmioty potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów. 3.Wykazu, według załącznika nr 2 do SIWZ, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, w których wartość robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania (bez podatku od towarów i usług) wynosi co najmniej 100 tys.zł, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są, między innymi: referencje, protokół odbioru, potwierdzenie zapłaty). 4.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są wskazać pełnomocnika, stosownie do postanowień art. 23 ust. 3 ustawy, a ponadto każdy z nich powinien załączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach 6.1.1. oraz 6.1.2. SIWZ. Do dokumentów, składanych przez wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ro.com.pl, zakładka BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radio Olsztyn SA, 10-206 Olsztyn, ul. Radiowa 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
16.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Radia Olsztyn SA, 10-206 Olsztyn, ul. Radiowa 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


 


UWAGA !!


Tu można pobrać SIWZ, projekt i przedmiary robót


 


Data utworzenia: 2009-10-23 12:01:45
Data publikacji: 2010-01-19 12:49:21
Opublikował: Adam Socha
Zatwierdził: Adam Socha
Liczba odsłon: 3510

Historia:

Data publikacji Opublikował Opis zmian
2010-01-19 12:49:21 Adam Socha zakończone
2009-10-23 13:37:37 Beata Świerkowska test poprawności
2009-10-23 13:36:06 Beata Świerkowska test poprawności
2009-10-23 13:35:12 Beata Świerkowska dodanie SIWZ i innych potrzebnych dokumentów
2009-10-23 12:04:01 Beata Świerkowska publikacja ogłoszenia
2009-10-23 12:03:25 Beata Świerkowska publikacja ogłoszenia
Kontakt z redakcją BIP:
  • Polskie Radio Olsztyn S.A. w likwidacji
  • Radio Olsztyn S.A. w likwidacji, ul. Radiowa 24, 10-206 Olsztyn
  • Beata Świerkowska - Chromy
  • e-mail:
  • tel.: +48 89 526 44 34, +48 89 651 08 12
  • fax: +48 89 526 75 86