Olsztyńscy urzędnicy mają nowe pomysły na obsługę klientów
System kolejkowy i rezerwacja wizyty online mają usprawnić obsługę klientów olsztyńskiego Urzędu Miasta.
W trzech punktach stanęły urządzenia z ekranem dotykowym i telewizory wyświetlające informacje o stanie kolejki: w ratuszu przy dowodach osobistych, w wydziale komunikacji przy ul. Knosały i w Galerii Warmińskiej.
Dodatkową opcją jest powiadomienie sms. Termin wizyty w urzędzie można zarezerwować online. Wystarczy wejść na stronę www.bezkolejki.osztyn.eu, wybrać rodzaj sprawy, która nas interesuje i termin. Bezpośrednio przed wizytą, kod trzeba wprowadzić do systemu kolejkowego na ekranie dotykowym, aby potwierdzić obecność na umówionym spotkaniu.
System będzie też bazą danych. Pomoże dowiedzieć się ile osób i w jakim celu odwiedziło olsztyński Urząd Miasta.
Autor: K.Kantor
Redakcja: Ł.Węglewski