Promocja produktów z Warmii i Mazur w Warszawie
Prawie 90 dziennikarzy wzięło udział w konferencji prasowej, podczas której przybliżono ideę certyfikatów, które przyznano już ponad 200 razy.
Otrzymały je osoby prywatne i firmy wytwarzające produkty rzemieślnicze, przemysłowe, usługi turystyczne, gastronomiczne oraz wydarzenia ze sfery kultury, sportu i rekreacji.
Posłuchaj relacji Doroty Grzymskiej
– Przyszedł czas na wyjście poza Warmię i Mazury – mówił Stanisław Harajda z Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie.
Produkty z Warmii i Mazur można było podziwiać na specjalnie zainstalowanych kramikach, a także podczas multimedialnych prezentacji.
Zdaniem znanego radiowego dziennikarza Jana Zwolińskiego, to bardzo dobry pomysł na promocję regionów.
Pomysł na certyfikat produktu regionalnego pojawił się przed 2 laty. Rok później, opracowano specjalny znak Produkt Warmia Mazury razem z regulaminem jego stosowania. Ma on uświadomić konsumentom skąd pochodzi dany produkt.
(drzym/bsc)